Fotbalový klub FC TVD Slavičín navázal spolupráci se zlínskou firmou M trade

/Slavičín/ Fotbalový klub FC TVD Slavičín bude spolupracovat v oblasti vybavení klubu např. dresy, soupravami, míči  a nebo tréninkovými pomůckami se zlínskou firmou M trade, kterou zastupuje její majitel Miroslav Zbořil. Firma M trade sídlí přímo na hřišti fotbalového klubu FK Mladcová. V současné době se připravuje pro slavičínský klub vybavení pro mladší a starší žáky a nové soupravy se chystají také pro všechny trenéry a vedoucí. FC TVD Slavičín bude mít vybavení od španělské firmy JOMA.

 

 

 

 

VELKOOBCHOD A MALOOBCHOD SE SPORTOVNÍM ZBOŽÍM ZLÍN – https://www.mtrade.cz/

Zlínská firma se již řadu let zabývá prodejem sportovního zboží. Prodej zboží se uskutečňuje prostřednictvím velkoobchodu, maloobchodu a e-shopu. Jsme autorizovanými partnery firem SELECT, GALA, UHLSPORT, JOMA a dalších.

 

 

 

 

Historie značky JOMA:

 

 

Společnost JOMA vznikla v historicky známem španělském městečku Toledo v roce 1965. Díky své preciznosti a vlastním vývojem nových technologií, které dokázaly vyhovět novým sportovním trendům, se společnost JOMA dokázala ve své 54 leté historii zařadit mezi největší výrobní giganty sportovní módy.

 

2018

Návštěva španělské královské rodiny v sídle společnosti JOMA SPORT.  Jejich Veličenstva navštívila v lednu 2018 prostory, které vlastní španělská společnost JOMA SPORT v Portillo de Toledo. Jedná se o sídlo společnosti, ve kterém jsou hlavní kanceláře a logistické centrum. Pan Fructuoso López, prezident a zakladatel společnosti, a jeho synové, kteří tvoří představenstvo rodinného podniku, přijali návštěvu Jejich Veličenstev krále a královny v doprovodu zástupců institucí, jako je předseda Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha, pan Emiliano García-Paje, a delegát vlády v regionu, pan José Julián Gregorio López. Při této slavné návštěvě se Jejich Veličenstva král a královna a ostatní osobnosti mohli osobně a rukou svého tvůrce, Fructuosa Lópeze, seznámit s velmi důležitou prací, kterou společnost Joma již více než 50 let vykonává v oblasti sportu v naší zemi a její expanze do světa. Značka, která nepřestává růst.

2016

Olympijské hry se staly nejdůležitější sportovní událostí roku 2016. Společnost Joma si je nenechala  ujít a stala se jednou ze sportovních značek s výrazným zastoupením v Riu de Janeiru. Španělská značka sponzorovala 9 olympijských výborů, například Španělsko, Mexiko nebo Portugalsko, a 18 federací nebo sportovních disciplín, například výběr házené v Chorvatsku, ragbyové týmy ve Španělsku, národní fotbalový tým Hondurasu nebo federace atletiky stejně důležité jako španělská, marocká nebo mexická. Ze všech sportovců, kteří se zúčastnili olympiády v Riu, jich více než 10 % oblékalo značku Joma. Zviditelnění a proslulost, které měly pro společnost obrovský pozitivní vliv a které značku postavily před jeden z nejdůležitějších momentů v její historii.

2014

Výběr Hondurasu hraje své druhé mistrovství světa. ES Setif sponzorovaný společností Joma přiváží tuto značku na své první mistrovství světa klubů FIFA. Do logistického centra v Toledu je integrován systém klasifikace objednávek s kapacitou až 30 000 kusů za hodinu.

 

2015

Joma Sport a Španělský olympijský výbor spojují své síly a Joma se stává sponzorem hlavního sportovního subjektu ve Španělsku. Dále společnost Joma sponzoruje olympijské výbory Portugalska, Mexika, Bulharska, Moldavska, Andorry a Malty na olympijských hrách v Riu de Janeiru.

2013 

Juani Mieres, nejlepší světový veslař, se připojuje ke společnosti Joma.

Vznikají tři nové dceřiné společnosti (Joma UK, Joma Latinoamerica v Panamě a Joma Brazil), které dokončují mapu dceřiných společností Joma po celém světě. Atlet Juan Carlos de la Ossa vyhrává první turnaj ve Word Crossu. FK Sevilla je vyhlášen nejlepším týmem na světě podle IFFHS poté, co vyhrál dva poháry UEFA, španělský superpohár, evropský superpohár a Copa del Rey (Královský pohár). Kanouté podepisuje sponzorskou smlouvu se společností Joma. Joma vstupuje do společenství elitních značek Španělska. V souvislosti s logistickým rozvojem společnosti dochází ke změnám. Zvyšuje se její skladovací kapacita a zvyšuje se efektivita služeb z hlediska kvality.

2011

Společnost Joma podepisuje sponzorskou smlouvu s týmem Valencia C.F., který je považován za jeden z nejlepších španělských fotbalových týmů. Joma dominuje španělskému trhu s vybavením s více než 50% podílem na trhu.

2006

Joma otevírá dceřinou společnost v Itálii. Kostarický fotbalový výběr hraje na mistrovství světa v Japonsku a Koreji. Tým Deportivo de La Coruña vyhrává Copa del Rey (Královský pohár). Cyklistický tým ONCE podepisuje smlouvu se společností Joma.

2002 

Kvalita sponzorovaných týmů společnosti Joma stále roste: Sevilla F.C., národní výběr Kostariky a národní výběr Hondurasu se připojují ke společnosti Joma. Vzniká dceřiná společnost v Číně.

1999

Joma sponzoruje Emilia Butragueña (fotbalista Realu Madrid) a Txiqui Beguiristáina (fotbalista F.C. Barcelona).

1998

Joma zahajuje kampaň BARVA VE FOTBALE a otřásá světovým trhem s fotbalovou obuví.  Alfonso nosí bílé kopačky, Morientes překvapuje červenými.

1996

Joma otevírá dceřinou společnost v Mexiku, ve městě Celaya. Sponzoruje místní tým, v němž hraje Emilio Butragueño.

1992

Joma se stává lídrem v prodeji fotbalové obuvi.  Fermín Cacho získává na olympijských hrách v Barceloně olympijské zlato v běhu na 1500 metrů. Na téže olympiádě Alfonso dosáhne zlaté medaile s fotbalovým výběrem.

1990

Profesionální atletický tým zaměstnává José Luise Gonzáleze, běžce světové úrovně na 1500 metrů. Do společnosti Joma přichází fotbalista Alfonso Pérez.

1987

Je vyvinut nový systém kopaček (CPC Control Press Chamber). Společnost Joma vytváří novou řadu fotbalových bot využívajících tuto technologii. Na druhé straně Joma podepisuje první dvě sponzorské smlouvy s Martínem Vázquezem (fotbalista Realu Madrid) a Franciscem (fotbalista Sevilly F. C.). Kromě toho je slavnostně otevřena nová, třetí továrna, která je v současnosti sídlem společnosti Joma. Díky těmto novým prostorám má Joma 65 000 m2, tři automatické linky a více než 300 zaměstnanců.

 

1980

Je otevřen druhý závod o rozloze přibližně 2 000 m2. Počet zaměstnanců se dále zvyšuje až na 70. Joma získává dvě nové poloautomatické montážní linky. Joma poprvé vystavuje na veletrhu ISPO v Mnichově.

1969

Oficiálně je založena společnost Joma Sport S.A. Joma staví svůj první závod o rozloze 500 m2 a zvyšuje počet zaměstnanců na 20. Je instalována první montážní linka.

 

 

 

 

]